SPLOŠNO
Z oddajo naročila z obveznostjo plačila se strinjate z našimi pogoji in določili. Tudi z registracijo računa na naši spletni strani/trgovini se strinjate s temi pogoji.
Vsebina:
- Člen 1 - Opredelitve pojmov
- 2. člen - Identiteta podjetnika
- Člen 3 - Uporaba
- Člen 4 - Ponudba
- Člen 5 - Sporazum
- Člen 6 - Pravica do umika
- Člen 7 - Stroški v primeru odstopa od pogodbe
- Člen 8 - Izključitev pravice do odstopa od pogodbe
- Člen 9 - Cena
- Člen 10 - Skladnost in garancija
- Člen 11 - Dostava in izvršitev
- Člen 12 - Posli trajanja: trajanje, prenehanje in podaljšanje
- Člen 13 - Plačilo
- Člen 14 - Pritožbeni postopek
- Člen 15 - Spori
- Člen 16 - Dodatni pogoji za trgovce
- Člen 17 - Dodatni pogoji za pridružene družbe
Člen 1 - Opredelitve pojmov
V teh pogojih se uporabljajo naslednje opredelitve pojmov:
- Odstopni rok: rok, v katerem lahko potrošnik uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe;
- Potrošnik: fizična oseba, ki ne opravlja svojega poklica ali dejavnosti in s podjetnikom sklene pogodbo na daljavo;
- Dan: koledarski dan;
- Transakcija s trajanjem: pogodba na daljavo v zvezi z vrsto izdelkov in/ali storitev, katerih obveznost dobave in/ali nakupa je časovno razporejena;
- Trajni nosilec: vsako sredstvo, ki potrošniku ali trgovcu omogoča shranjevanje informacij, naslovljenih nanj osebno, na način, ki omogoča prihodnji vpogled in nespremenjeno reprodukcijo shranjenih informacij;
- Pravica do odstopa od pogodbe: možnost, da potrošnik odstopi od pogodbe na daljavo v roku za razmislek;
- Vzorčni obrazec: vzorčni odstopni obrazec, ki ga da na voljo trgovec in ga lahko potrošnik izpolni, ko želi uveljaviti pravico do odstopa od pogodbe;
- Podjetnik: fizična ali pravna oseba, ki potrošnikom ponuja izdelke in/ali storitve na daljavo;
- Pogodba na daljavo: pogodba, pri kateri se v okviru sistema, ki ga podjetnik organizira za prodajo izdelkov in/ali storitev na daljavo, do vključno sklenitve pogodbe izključno uporablja ena ali več tehnik komuniciranja na daljavo;
- Tehnika komuniciranja na daljavo: sredstvo, ki se lahko uporabi za sklenitev pogodbe, ne da bi bila potrošnik in podjetnik hkrati v istem prostoru;
- Splošni pogoji: ti splošni pogoji podjetnika.
2. člen - Identiteta podjetnika
Kobra Bikes BV
Tappersweg 14- 41
2031 EV Haarlem
Telefonska številka: +31 85 080 6631
Številka gospodarske zbornice: 87734974
Člen 3 - Uporaba
Ti splošni pogoji veljajo za vsako podjetnikovo ponudbo ter za vsako pogodbo na daljavo in naročilo, sklenjeno med podjetnikom in potrošnikom.
Pred sklenitvijo pogodbe na daljavo je potrošniku na voljo besedilo teh splošnih pogojev. Če to ni razumno mogoče, se pred sklenitvijo pogodbe na daljavo navede, da so splošni pogoji na vpogled pri podjetniku in da se potrošniku na njegovo zahtevo čim prej brezplačno pošljejo.
Če se pogodba na daljavo sklene elektronsko, se lahko ne glede na prejšnji odstavek in pred sklenitvijo pogodbe na daljavo besedilo teh splošnih pogojev potrošniku da na voljo v elektronski obliki tako, da ga lahko potrošnik enostavno shrani na trajni nosilec podatkov. Če to ni razumno mogoče, se pred sklenitvijo pogodbe na daljavo navede, kje so splošni pogoji na vpogled v elektronski obliki in da bodo na zahtevo potrošnika poslani elektronsko ali kako drugače brezplačno.
Če se poleg teh splošnih pogojev uporabljajo posebni pogoji za izdelke ali storitve, se smiselno uporabljata drugi in tretji odstavek, v primeru nasprotujočih si splošnih pogojev pa se lahko potrošnik vedno sklicuje na veljavno določbo, ki je zanj najugodnejša.
Če je ena ali več določb teh splošnih pogojev kadar koli v celoti ali delno neveljavna ali razveljavljena, pogodba in ti splošni pogoji sicer ostanejo v veljavi, zadevna določba pa se nemudoma sporazumno nadomesti z določbo, ki se čim bolj približa obsegu prvotne določbe.
Situacije, ki niso zajete v teh splošnih pogojih, je treba oceniti "v duhu" teh splošnih pogojev.
Nejasnosti glede razlage ali vsebine ene ali več določb naših splošnih pogojev je treba razlagati "v duhu" teh splošnih pogojev.
Člen 4 - Ponudba
Če je veljavnost ponudbe omejena ali je pogojena s pogoji, je to izrecno navedeno v ponudbi.
Ponudba je neobvezujoča. Podjetnik ima pravico do spremembe in prilagoditve ponudbe.
Ponudba vsebuje popoln in natančen opis ponujenih izdelkov in/ali storitev. Opis je dovolj podroben, da lahko potrošnik pravilno oceni ponudbo. Če podjetnik uporablja slike, so te resničen prikaz ponujenih izdelkov in/ali storitev. Očitne napake ali očitne pomote v ponudbi podjetnika ne zavezujejo.
Vse slike in specifikacije v ponudbi so navedbe in ne morejo biti razlog za odškodnino ali razvezo pogodbe.
Slike izdelkov so resnična predstavitev ponujenih izdelkov. Podjetnik ne more zagotoviti, da prikazane barve natančno ustrezajo dejanskim barvam izdelkov.
Vsaka ponudba vsebuje takšne informacije, da je potrošniku jasno, katere pravice in obveznosti so povezane s sprejemom ponudbe. To velja zlasti za:
- cena z davki;
- vse stroške pošiljanja;
- način sklenitve sporazuma in ukrepe, ki so za to potrebni;
- ali velja pravica do odstopa od pogodbe ali ne;
- način plačila, dostave in izvajanja pogodbe;
- rok za sprejem ponudbe ali rok, v katerem podjetnik jamči za ceno;
- znesek tarife za komuniciranje na daljavo, če se stroški uporabe sredstev komuniciranja na daljavo izračunajo na podlagi, ki ni redna osnovna tarifa za uporabljeno sredstvo komuniciranja;
- ali se pogodba po sklenitvi arhivira, in če se, kako lahko potrošnik do nje dostopa;
- način, kako lahko potrošnik pred sklenitvijo pogodbe preveri podatke, ki jih je predložil v okviru pogodbe, in jih po potrebi popravi.
Člen 5 - Sporazum
V skladu z določbami odstavka 4 je pogodba sklenjena v trenutku, ko potrošnik sprejme ponudbo in izpolni predpisane pogoje.
Če je potrošnik sprejel ponudbo v elektronski obliki, bo trgovec takoj potrdil prejem sprejema ponudbe v elektronski obliki. Dokler podjetnik ne potrdi prejema tega sprejema, lahko potrošnik razdre pogodbo.
Če je pogodba sklenjena elektronsko, podjetnik sprejme ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zaščito elektronskega prenosa podatkov in zagotovi varno spletno okolje. Če lahko potrošnik plačuje elektronsko, podjetnik upošteva ustrezne varnostne ukrepe.
Podjetnik se lahko v okviru zakonskih okvirov seznani s tem, ali lahko potrošnik izpolni svoje plačilne obveznosti, ter z vsemi dejstvi in dejavniki, ki so pomembni za odgovorno sklenitev pogodbe na daljavo. Če ima podjetnik na podlagi te preiskave utemeljen razlog, da pogodbe ne sklene, ima pravico, da naročilo ali vlogo zavrne ali da določi posebne pogoje za izvedbo, pri čemer navede razloge.
Podjetnik bo potrošniku skupaj z izdelkom ali storitvijo priložil naslednje informacije, in sicer v pisni obliki ali tako, da jih lahko potrošnik na dostopen način shrani na trajnem nosilcu podatkov:
a. naslov poslovalnice podjetnika, kamor se lahko potrošnik obrne s pritožbami;
b. pogoje, pod katerimi lahko potrošnik uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe, in način, kako lahko to stori, ali jasno izjavo o izključitvi pravice do odstopa od pogodbe;
c. informacije o jamstvih in obstoječih poprodajnih storitvah;
d. podatke iz tretjega odstavka 4. člena teh pogojev, razen če je podjetnik te podatke potrošniku posredoval že pred začetkom izvajanja pogodbe;
e. zahteve za prekinitev pogodbe, če pogodba traja več kot eno leto ali je sklenjena za nedoločen čas.
V primeru trajne transakcije se določba prejšnjega odstavka uporablja samo za prvo dobavo.
Vsaka pogodba se sklene pod odložnimi pogoji zadostne razpoložljivosti zadevnih izdelkov.
Kobra Bikes ali kakršne koli oblike teh ni odgovoren za škodo, povzročeno z uporabo izdelkov. Poskrbite za pravilno uporabo in ravnanje z izdelki.
Člen 6 - Pravica do umika
Ob dostavi izdelkov:
Pri nakupu izdelkov ima potrošnik možnost, da v 14 dneh odstopi od pogodbe brez navedbe razlogov. Ta rok za razmislek začne teči naslednji dan po tem, ko potrošnik ali zastopnik, ki ga potrošnik predhodno določi in o tem obvesti podjetnika, prejme izdelek.
V obdobju za razmislek bo potrošnik z izdelkom in njegovo embalažo ravnal skrbno. Izdelke je mogoče vrniti le, če je pečat na embalaži še nedotaknjen. Če uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe, bo izdelek z vsemi dobavljenimi dodatki in - če je to razumno mogoče - v originalnem stanju in embalaži vrnil podjetniku v skladu z razumnimi in jasnimi navodili podjetnika.
Če želi potrošnik uveljaviti pravico do odstopa od pogodbe, mora to podjetniku sporočiti v 14 dneh po prejemu izdelka. Potrošnik mora to sporočiti na vzorčnem obrazcu. Ko potrošnik sporoči, da želi uveljaviti pravico do odstopa od pogodbe, mora izdelek vrniti v 14 dneh. Potrošnik mora dokazati, da je bilo dobavljeno blago vrnjeno pravočasno, npr. z dokazilom o odpremi.
Če potrošnik po izteku rokov iz odstavkov 2 in 3 ni izrazil želje po uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe ali izdelka ni vrnil podjetniku, je nakup opravljen.
V primeru opravljanja storitev:
V primeru dobave storitev ima potrošnik možnost, da odstopi od pogodbe brez navedbe razloga v najmanj 14 dneh, ki začnejo teči na dan sklenitve pogodbe.
Da bi potrošnik lahko izkoristil pravico do odstopa od pogodbe, mora ravnati v skladu z razumnimi in jasnimi navodili upravljavca ob ponudbi in/ali najpozneje ob dostavi.
Člen 7 - Stroški v primeru odstopa od pogodbe
Če potrošnik uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe, ga bremenijo kvečjemu stroški povratne pošiljke.
Če je potrošnik plačal določen znesek, bo podjetnik ta znesek vrnil čim prej, najpozneje pa v 14 dneh po odstopu od pogodbe. To velja pod pogojem, da je podjetnik izdelek že prejel ali da je mogoče predložiti prepričljive dokaze o popolnem vračilu.
Člen 8 - Izključitev pravice do odstopa od pogodbe
Podjetnik lahko izključi potrošnikovo pravico do odstopa od pogodbe za izdelke, opisane v odstavkih 2 in 3. Izključitev pravice do odstopa od pogodbe velja le, če je podjetnik to jasno navedel v ponudbi, in sicer vsaj pravočasno pred sklenitvijo pogodbe.
Izključitev pravice do odstopa od pogodbe je mogoča samo za izdelke:
ki jih je podjetnik izdelal v skladu s specifikacijami potrošnika;
b. ki so očitno osebne narave;
c. ki jih zaradi njihove narave ni mogoče vrniti;
d. ki se hitro pokvarijo ali starajo;
e. katerih cena je odvisna od nihanj na finančnem trgu, na katera podjetnik nima vpliva;
f. za posamezne časopise in revije;
g. za avdio in video posnetke ter računalniško programsko opremo, ki jim je potrošnik prelomil pečat;
h. za higienske izdelke
i. za izdelke, katerih vrednost je po uporabi bistveno manjša, npr. prevozna sredstva.
Izključitev pravice do odstopa od pogodbe je mogoča samo za storitve:
a. v zvezi z nastanitvijo, prevozom, gostinstvom ali prostočasnimi dejavnostmi, ki jih je treba opraviti na določen datum ali v določenem obdobju;
b. katerih dobava se je z izrecnim soglasjem potrošnika začela pred iztekom obdobja za razmislek;
c. v zvezi s stavami in loterijami.
Člen 9 - Cena
V obdobju veljavnosti, navedenem v ponudbi, se cene ponujenih izdelkov in/ali storitev ne bodo zvišale, razen v primeru sprememb cen zaradi sprememb stopenj DDV.
V nasprotju s prejšnjim odstavkom lahko podjetnik izdelke ali storitve, katerih cene so odvisne od nihanj na finančnem trgu, na katera podjetnik nima vpliva, ponuja po spremenljivih cenah. Ta povezava z nihanji in dejstvo, da so vse navedene cene ciljne cene, bosta navedena v ponudbi.
Zvišanje cen v treh mesecih po sklenitvi pogodbe je dovoljeno le, če je posledica zakonskih predpisov ali določil.
Zvišanja cen od 3 mesecev po sklenitvi pogodbe so dovoljena le, če jih je določil podjetnik in:
so posledica zakonskih predpisov ali določil; ali
b. je potrošnik pooblaščen, da odstopi od pogodbe na dan, ko povišanje cen začne veljati.
Cene, navedene v ponudbi izdelkov ali storitev, vključujejo DDV.
Vse cene so odvisne od napak pri tiskanju in tipkanju. Za posledice tiskarskih in tipkarskih napak ne prevzemamo nobene odgovornosti. V primeru tiskarskih in tipkarskih napak podjetnik ni dolžan dobaviti izdelka po napačni ceni.
Člen 10 - Skladnost in garancija
Trgovec jamči, da so izdelki in/ali storitve v skladu s pogodbo, specifikacijami, navedenimi v ponudbi, razumnimi zahtevami glede trdnosti in/ali uporabnosti ter veljavnimi zakonskimi določbami in/ali vladnimi predpisi na dan sklenitve pogodbe. Če je dogovorjeno, trgovec jamči tudi, da je izdelek primeren za uporabo, ki ni običajna.
Jamstvo, ki ga zagotovi trgovec, proizvajalec ali uvoznik, ne vpliva na zakonske pravice in zahtevke, ki jih lahko potrošnik uveljavlja pri trgovcu na podlagi pogodbe.
Morebitne napake ali nepravilno dobavljene izdelke je treba pisno sporočiti podjetniku v 24 urah po dobavi. Izdelki morajo biti vrnjeni v originalni embalaži in v novem stanju.
Garancijski rok podjetnika je enak tovarniškemu garancijskemu roku. Vendar pa podjetnik nikoli ne odgovarja za končno primernost izdelkov za vsako posamezno uporabo s strani potrošnika, niti za kakršno koli svetovanje glede uporabe ali uporabe izdelkov.
Jamstvo ne velja, če:
- je potrošnik sam popravil in/ali spremenil dobavljene izdelke ali jih je dal popraviti in/ali spremeniti tretjim osebam;
- so bili dobavljeni izdelki izpostavljeni neobičajnim pogojem ali kako drugače malomarno obdelani ali so bili obdelani v nasprotju z navodili podjetnika in/ali navodili na embalaži;
- je pomanjkljivost v celoti ali delno posledica predpisov, ki jih je ali jih bo uvedla vlada glede narave ali kakovosti uporabljenih materialov.
Člen 11 - Dostava in izvršitev
Družba bo pri sprejemanju in izvajanju naročil izdelkov ter ocenjevanju zahtevkov za opravljanje storitev ravnala z največjo možno skrbnostjo.
Kraj dostave je naslov, ki ga je potrošnik sporočil podjetju.
Ob upoštevanju navedb iz odstavka 4 tega člena bo podjetje sprejeta naročila izvršilo s primerno hitrostjo, vendar najpozneje v 30 dneh, razen če se je potrošnik dogovoril za daljši rok dobave. Če se dobava zavleče ali če naročila ni mogoče ali ga je mogoče izvesti le delno, bo potrošnik o tem obveščen najpozneje 30 dni po oddaji naročila. V tem primeru ima potrošnik pravico, da brez stroškov razdre pogodbo. Potrošnik ni upravičen do odškodnine.
Vsi dobavni roki so okvirni. Potrošnik ne more uveljavljati nobenih pravic na podlagi navedenih pogojev. Prekoračitev roka potrošniku ne daje pravice do nadomestila.
V primeru prenehanja pogodbe v skladu s tretjim odstavkom tega člena podjetnik potrošniku vrne plačani znesek takoj, ko je to mogoče, najpozneje pa v 14 dneh po prenehanju pogodbe.
Če se izkaže, da dobava naročenega izdelka ni mogoča, si bo podjetnik prizadeval zagotoviti nadomestni izdelek. Najpozneje ob dostavi bo jasno in razumljivo navedeno, da se dobavlja nadomestni izdelek. Pri nadomestnih izdelkih ni mogoče izključiti pravice do odstopa od pogodbe. Stroške povratne pošiljke nosi podjetnik.
Nevarnost poškodbe in/ali izgube izdelkov nosi podjetnik do trenutka izročitve potrošniku ali vnaprej imenovanemu zastopniku, s katerim je podjetnik seznanjen, razen če ni izrecno dogovorjeno drugače.
Člen 12 - Posli trajanja: trajanje, prenehanje in podaljšanje
Zaključek
Potrošnik lahko kadar koli odpove pogodbo za nedoločen čas, sklenjeno za redno dobavo izdelkov (vključno z električno energijo) ali storitev, ob upoštevanju veljavnih pravil o odpovedi in največ enomesečnega odpovednega roka.
Potrošnik lahko kadar koli odpove pogodbo za določen čas, sklenjeno za redno dobavo proizvodov (vključno z električno energijo) ali storitev, ob koncu določenega obdobja v skladu z veljavnimi pravili o odpovedi in odpovednim rokom, ki ni daljši od enega meseca.
Potrošnik lahko spremeni pogodbe iz prejšnjih odstavkov:
- preneha kadar koli in ni omejena na prenehanje ob določenem času ali obdobju;
- jih vsaj prekiniti na enak način, kot jih je sklenil on;
- vedno odpovedati z enakim odpovednim rokom, kot ga je določil podjetnik.
Obnova
Pogodbe za določen čas, sklenjene za redno dobavo proizvodov (vključno z električno energijo) ali storitev, ni mogoče tiho podaljšati ali obnoviti za določen čas. V nasprotju s prejšnjim odstavkom se lahko pogodba za določen čas, sklenjena za redno dobavo dnevnih, informativnih in tedenskih časopisov in revij, tiho podaljša za določen čas, ki ni daljši od treh mesecev, če lahko potrošnik to podaljšano pogodbo proti koncu podaljšanja odpove z odpovednim rokom, ki ni daljši od enega meseca.
Pogodba za določen čas, sklenjena za redno dobavo izdelkov ali storitev, se lahko molče podaljša za nedoločen čas le, če lahko potrošnik kadar koli odpove pogodbo z odpovednim rokom, ki ni daljši od enega meseca, in z odpovednim rokom, ki ni daljši od treh mesecev, če je pogodba sklenjena za redno dobavo dnevnih ali tedenskih časopisov ali revij, vendar manj kot enkrat na mesec.
Pogodba za določen čas za redno dobavo dnevnih ali tedenskih časopisov in revij z uvedbo (poskusna ali uvodna naročnina) se tiho ne nadaljuje in samodejno preneha ob koncu poskusnega ali uvodnega obdobja.
Trajanje
Če pogodba traja več kot eno leto, lahko potrošnik po enem letu kadar koli odpove pogodbo z odpovednim rokom, ki ni daljši od enega meseca, razen če razumnost in poštenost nasprotujeta odpovedi pred iztekom dogovorjenega trajanja.
Člen 13 - Plačilo
Če ni drugače dogovorjeno, je treba zneske, ki jih dolguje potrošnik, plačati v sedmih delovnih dneh po začetku obdobja za razmislek iz člena 6(1). V primeru dogovora o opravljanju storitve se ta rok začne po tem, ko potrošnik prejme potrditev dogovora.
Potrošnik je dolžan podjetniku nemudoma sporočiti netočnosti v predloženih ali navedenih plačilnih podatkih.
Če potrošnik ne plača, ima podjetnik ob upoštevanju zakonskih omejitev pravico zaračunati razumne stroške, ki jih je potrošniku vnaprej sporočil.
Člen 14 - Pritožbeni postopek
Podjetnik ima ustrezno objavljen pritožbeni postopek in pritožbo obravnava v skladu s tem pritožbenim postopkom.
Pritožbe v zvezi z izvajanjem pogodbe je treba pri podjetniku vložiti v celoti in jasno opisane v 7 dneh po tem, ko je potrošnik ugotovil napake.
Na pritožbe, predložene podjetniku, bo odgovorjeno v roku 14 dni od datuma prejema. Če je za obravnavo pritožbe potreben predvidoma daljši čas, bo podjetnik v 14 dneh odgovoril z obvestilom o prejemu in navedbo, kdaj lahko potrošnik pričakuje podrobnejši odgovor.
Če pritožbe ni mogoče rešiti sporazumno, nastane spor, za katerega velja postopek reševanja sporov.
V primeru pritožb se mora potrošnik najprej obrniti na trgovca. V primeru pritožb, ki jih ni mogoče rešiti sporazumno, se mora potrošnik obrniti na Stichting WebwinkelKeur(www.webwinkelkeur.nl), ki bo brezplačno posredoval. Če še vedno ni rešitve, ima potrošnik možnost, da njegovo pritožbo obravnava Stichting GeschilOnline(www.geschilonline.com); odločitev je zavezujoča in tako trgovec kot potrošnik se strinjata s to zavezujočo odločitvijo. S predložitvijo spora temu odboru za spore so povezani stroški, ki jih mora potrošnik plačati zadevnemu odboru. Pritožbe je mogoče vložiti tudi prek evropske platforme za reševanje sporov na daljavo(http://ec.europa.eu/odr).
Pritožba ne zadrži obveznosti podjetnika, razen če podjetnik pisno navede drugače.
Če podjetnik ugotovi, da je pritožba upravičena, bo po lastni presoji brezplačno zamenjal ali popravil dobavljene izdelke.
Člen 15 - Spori
Pogodbe med podjetnikom in potrošnikom, na katere se nanašajo ti splošni pogoji, ureja izključno nizozemsko pravo. Tudi če potrošnik prebiva v tujini. Dunajska prodajna konvencija se ne uporablja.
Člen 16 - Dodatni pogoji za trgovce
16.1 Opredelitve pojmov
Poleg opredelitev pojmov iz člena 1 teh pogojev se za trgovce uporabljajo še naslednje opredelitve pojmov:
- KOBRA KOBRA BIKES Trgovec: vsaka fizična ali pravna oseba, ki opravlja poklic ali dejavnost in je sklenila pogodbo o distribuciji izdelkov.
- KOBRA BIKES KOBRA BIKES Sodelovanje: poslovno razmerje med trgovcem in prodajalcem, v katerem prodajalec prodaja in promovira izdelke.
- KOBRA KOBRA BIKESTržno gradivo: Vse gradivo, ki ga zagotovi , kot so slike, logotipi, videoposnetki, besedila in druge oblike vsebine za promocijo .
- Intelektualna lastnina: KOBRA KOBRA Vse blagovne znamke, dizajni, logotipi, slike in drugo gradivo, ki je v lasti in zaščiteno s pravicami intelektualne lastnine in/ali slike, ki vsebujejo elemente, zaščitene s pravicami intelektualne lastnine.
16.2 Uporaba
16.2.1 Ti dodatni pogoji veljajo za sodelovanje med KOBRA in trgovcem.
16.2.2 Splošni pogoji družbe KOBRA, kot so določeni v prejšnjih členih, še naprej veljajo za sodelovanje med družbo KOBRA in trgovcem, razen če je v tem poglavju izrecno navedeno drugače.
16.2.3 KOBRA si pridržuje pravico, da kadar koli enostransko spremeni te pogoje. O spremembah se trgovca obvesti pisno ali po elektronski pošti, veljati pa začnejo 30 dni po obvestilu.
16.3 Vstop v sodelovanje
16.3.1 Sodelovanje med KOBRA in trgovcem je formalno sklenjeno v trenutku, ko se trgovec registrira na platformi družbe KOBRA in navede, da gre za registracijo trgovca.
16.3.2 Z dokončanjem registracije in izrecno izbiro računa trgovca se trgovec strinja s temi splošnimi pogoji, vključno z določbami, ki se posebej nanašajo na trgovce, kot so navedene v tem členu.
16.3.3 Po registraciji bo trgovec prejel potrditev in dobil dostop do KOBRA, s katero bo sodelovanje začelo veljati takoj, razen če KOBRA ne bo zahtevala dodatnih odobritev. KOBRA si pridržuje pravico zavrniti registracijo brez navedbe razloga.
16.4 Uporaba tržnega gradiva in intelektualne lastnine
16.4.1 KOBRA delilcu podeljuje omejeno, neizključno in neprenosljivo pravico do uporabe intelektualne lastnine KOBRA in tržnega gradiva v komercialne namene v času trajanja sodelovanja, izključno za promocijo in prodajoBIKES KOBRA BIKES.
16.4.2 Ta pravica samodejno preneha veljati po prenehanju sodelovanja. Po prenehanju pogodbe mora trgovec nemudoma prenehati uporabljati vso intelektualno lastnino in tržno gradivo ter odstraniti vse njune fizične in digitalne oblike.
16.4.3 Trgovec ne sme brez pisnega soglasja družbe KOBRA spreminjati trženjskega gradiva, ki ga je zagotovila družba KOBRA.
16.4.4 KOBRA si pridržuje pravico, da trgovcu kadar koli prepove uporabo intelektualne lastnine in trženjskega gradiva, če KOBRA meni, da uporaba škoduje ugledu, imenu ali blagovni znamki KOBRA. To lahko stori brez predhodnega obvestila in brez kakršne koli odškodnine za trgovca.
16.5 Podpora in usposabljanje
16.5.1 KOBRA lahko prodajalcu zagotovi podporo v obliki tržnega gradiva, informacij o izdelku in usposabljanja. Njihov namen je pomagati trgovcu pri ustrezni promociji in prodaji KOBRA.
16.5.2 Trgovec se je dolžan udeležiti usposabljanja in podpore, ki ju ponuja KOBRA , ali jo sprejeti, da bi bil v celoti obveščen o izdelkih in promocijskih strategijah družbe KOBRA.
16.6 Spremljanje in nadzor kakovosti
16.6.1 KOBRA si pridržuje pravico, da kadar koli spremlja dejavnosti trgovca, da zagotovi, da prodaja in promocija KOBRA potekata v skladu z dogovorjenimi smernicami.
16.6.2 KOBRA lahko na prodajnih mestih trgovca nenapovedano izvaja preglede kakovosti, da preveri, ali so izdelki pravilno predstavljeni in prodani. Če so ugotovljene pomanjkljivosti, jih mora trgovec nemudoma odpraviti.
16.7 Zaupnost
16.7.1 Trgovec je dolžan vse zaupne informacije, ki jih prejme v okviru sodelovanja s KOBRA , obravnavati kot strogo zaupne. Zaupne informacije pomenijo vse nejavne informacije v zvezi z KOBRA cenami, tržnimi strategijami in poslovnimi procesi KOBRA.
16.7.2 Ta dolžnost zaupnosti ostane v veljavi tudi po prenehanju sodelovanja, razen če so bile informacije zakonito razkrite brez kršitve te pogodbe.
16.8 Prodaja prek tretjih oseb ali spletnih platform
16.8.1 Trgovec ni upravičen do prodaje KOBRA prek tretjih oseb ali spletnih platform, kot so tržnice ali dražbene strani, brez predhodnega pisnega soglasja družbe KOBRA.
16.8.2 Trgovec lahko KOBRA ponuja samo prek svoje fizične trgovine ali uradne spletne strani, razen če je s KOBRA pisno dogovorjeno drugače.
16.9 Prenehanje sodelovanja
16.9.1 KOBRA ima pravico kadar koli pisno prekiniti sodelovanje s koncesionarjem, ne da bi navedla razlog in s takojšnjim učinkom.
16.9.2 S prekinitvijo sodelovanja prenehajo vse pravice trgovca v zvezi s prodajo izdelkov KOBRA BIKES ter uporabo intelektualne lastnine in trženjskega gradiva družbe KOBRA.
16.9.3 KOBRA ima dodatno pravico, da kadar koli ustavi distribucijo izdelkov trgovcu in blokira trgovčev račun na svoji platformi, če meni, da je to potrebno, na primer v primeru kršitve teh pogojev ali če trgovčeva dejanja škodujejo KOBRA.
16.10 Kazenska klavzula
16.10.1 Če trgovec krši določbe teh splošnih pogojev, zlasti glede uporabe intelektualne lastnine družbe KOBRA (člena 16.4 in 16.8), promocije in prodaje KOBRA(člen 16.6), ali krši ugled družbe KOBRA, je KOBRA upravičena trgovcu naložiti globo. Ta globa znaša 5.000 EUR (pet tisoč evrov) na kršitev na dan, brez poseganja v pravico KOBRA , da zahteva celotno odškodnino, če dejanska škoda presega znesek globe.
16.10.2 Po prenehanju sodelovanja je trgovec dolžan v 10 delovnih dneh prenehati uporabljati intelektualno lastnino in tržno gradivo KOBRA ter ga odstraniti iz vseh medijev, spletnih strani in tržnih komunikacij. Če trgovec tega ne stori v določenem roku, se samodejno naloži globa v višini 5.000 EUR na dan, ki se izračuna od 11. delovnega dne po prenehanju sodelovanja, dokler kršitev traja.
16.10.3 Kazen, navedena v členih 16.10.1 in 16.10.2, zapade v plačilo, ne da bi bilo potrebno kakršno koli obvestilo o neizpolnitvi obveznosti, v trenutku, ko KOBRA ugotovi kršitev.
16.10.4 Kazen lahko KOBRA naloži poleg takojšnje prekinitve sodelovanja in blokade trgovčevega računa, kot je navedeno v členu 16.9, in je neodvisna od drugih pravnih ukrepov, ki jih lahko KOBRA sprejme za zaščito svojih pravic.
16.11 Odgovornost in odškodnina
16.11.1 KOBRA ni odgovorna za nobeno škodo, ki bi jo povzročila trgovčeva uporaba tržnega gradiva ali intelektualne lastnine.
16.11.2 Trgovec mora KOBRA povrniti škodo za vse zahtevke tretjih oseb v zvezi s trgovčevo uporabo trženjskega gradiva, intelektualne lastnine ali prodajo izdelkov.
16.12 Intelektualna lastnina
16.12.1 Vse pravice intelektualne lastnine v zvezi z izdelki in trženjskim gradivom KOBRA vedno ostanejo last družbe KOBRA.
16.12.2 Trgovec lahko intelektualno lastnino uporablja samo v okviru promocije in prodajeBIKES KOBRA BIKES v času veljavnosti sodelovanja.
16.12.3 KOBRA si pridržuje pravico, da prekine sodelovanje in/ali trgovcu odvzame pravico do uporabe intelektualne lastnine, če uporaba s strani trgovca na kakršen koli način škoduje ugledu ali blagovni znamki družbe KOBRA .
16.13 Spori in veljavno pravo
16.13.1 Te dodatne pogoje za trgovce ter sodelovanje med KOBRA in trgovcem ureja izključno nizozemsko pravo.
16.13.2 Vsi spori, ki izhajajo iz tega sodelovanja ali so z njim povezani, se predložijo izključno pristojnemu sodišču na Nizozemskem.
16.13.3 Pravice in določbe, ki v splošnih pogojih družbe KOBRA veljajo posebej za potrošnike, se ne uporabljajo za trgovce. To med drugim vključuje naslednje člene iz splošnih pogojev za potrošnike:
- Člen 6 - Pravica do odstopa od pogodbe: Pravica do odstopa od pogodbe ne velja za trgovce.
- Člen 7 - Stroški v primeru odstopa od pogodbe: Povračilo stroškov v primeru odstopa od pogodbe ne velja za trgovce.
- Člen 8 - Izključitev pravice do odstopa od pogodbe: Izključitev pravice do odstopa od pogodbe iz tega člena ne velja za trgovce.
- Člen 9 - Cena: Cene so lahko prikazane za trgovce brez DDV.
- Člen 12 - Transakcije s trajanjem: trajanje, prenehanje in podaljšanje: Določbe v zvezi s transakcijami s trajanjem ter njihovim prenehanjem ali podaljšanjem se ne uporabljajo za trgovce.
Člen 17 - Dodatni pogoji za pridružene družbe
17.1 Opredelitve pojmov
Poleg opredelitev iz člena 1 teh pogojev se za povezane družbe uporabljajo naslednje opredelitve:
- KOBRA BIKES Partner: vsaka fizična ali pravna oseba, ki se je registrirala in dobila dovoljenje za promocijo izdelkov ter za to prejema provizijo.
- Program: KOBRA BIKES KOBRA BIKES V tem programu lahko affiliate partnerji zaslužijo provizije s tem, da stranke napotijo na .
- Affiliate povezava: KOBRA BIKES Povezovalni partner: edinstven URL ali koda, ki jo zagotovi partnerju, da stranke usmeri na spletno stran, ki se lahko uporablja za zaslužek provizij.
17.2 Sodelovanje in sprejemanje
17.2.1 S prijavo v partnerski program KOBRA BIKES se partner strinja s temi pogoji.
17.2.2 KOBRA si pridržuje pravico, da po lastni presoji zavrne ali sprejme vlogo partnerja. V primeru zavrnitve partnerske prijave partnerju ne pripada nobeno pravno sredstvo.
17.3 Odbori
17.3.1 Provizije se partnerju izplačajo mesečno. Da bi bil upravičen do provizije, mora priporočeni račun ostati aktiven najmanj 31 dni.
17.3.2 Samopostrežna priporočila niso dovoljena in partner ne bo prejel provizije za svoje račune.
17.3.3 Provizije se izplačujejo samo za opravljene transakcije. Transakcije, ki imajo za posledico povračilo stroškov ali vračilo, niso upravičene do plačila.
17.4 Prenehanje sodelovanja
17.4.1 Partnerjevo sodelovanje v programu se lahko začasno prekine ali prekine zaradi naslednjih kršitev:
- neprimerni oglasi (napačne trditve, zavajajoče hiperpovezave itd.);
- Spamming (množično pošiljanje e-pošte, množična sporočila na novičarskih skupinah itd.);
- oglaševanje na spletnih straneh, ki spodbujajo nezakonite dejavnosti;
- nerazkritje partnerskega razmerja, kot to zahtevajo vladni zakoni ali zakoni in predpisi Zvezne komisije za trgovino (FTC) ali drugi ustrezni predpisi;
- KOBRA BIKESKršitev pravic intelektualne lastnine družbe , vključno z nedovoljeno uporabo blagovnih znamk ali logotipov;
- samoprijava ali goljufive transakcije;
- goljufive ali zavajajoče dejavnosti.
KOBRA 17.4.2 si pridržuje pravico do ukinitve partnerskega računa brez navedbe razloga ali predhodnega obvestila.
17.5 Uporaba partnerskih povezav
17.5.1 Partner lahko uporablja grafične in besedilne povezave na svoji spletni strani, v e-poštnih sporočilih in oglasih. Partner lahko oglašuje KOBRA BIKES tudi v medijih brez povezave, kot so časopisi in revije.
17.5.2 Podružnica lahko uporablja grafične ali lastnoročno izdelane oglase, ki jih zagotovi KOBRA , če izpolnjujejo pogoje in ne kršijo določb iz člena 17.4 (Prekinitev sodelovanja).
17.6 Spletne strani s kuponi in ponudbami
17.6.1 KOBRA občasno ponudi kode za popuste nekaterim partnerjem in naročnikom na novice. Če Partner ni prejel odobrene kode za popust, ne sme promovirati kod za popust.
17.6.2 Partnerji ne smejo uporabljati zavajajočega besedila ali gumbov, ki bi nakazovali, da je na voljo koda za popust, razen če jo je izrecno zagotovila družba KOBRA .
17.6.3 Partnerji ne smejo uporabljati pojavnih oken, iframeov ali drugih tehnik za namestitev piškotka partnerja brez jasnega in izrecnega soglasja uporabnika.
17.7 Politika plačila za plačilo na klik (PPC)
KOBRA17.7.1 Ponudbe PPC niso dovoljene brez predhodnega pisnega soglasja . Partnerji, ki sodelujejo v kampanjah PPC brez dovoljenja, bodo nemudoma odstranjeni iz programa.
17,8 Odgovornost
17.8.1 Družba KOBRA BIKES ni odgovorna za posredno ali naključno škodo (kot je izguba prihodkov ali provizij), ki je posledica napak pri sledenju partnerjev, izgube datotek v zbirki podatkov ali kakršne koli druge škode, ki je posledica motenj Programa ali spletnega mesta.
17.8.2 KOBRA ne jamči za delovanje Programa aliBIKES KOBRA BIKES in ni odgovorna za morebitne prekinitve ali napake pri delovanju Programa.
17.9 Trajanje pogodbe
17.9.1 Ta pogodba začne veljati takoj, ko je partner sprejet v program, in preneha veljati, ko je partnerski račun ukinjen.
17.9.2 KOBRA si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev. Če se partner ne strinja s spremembami, je edina možnost ukinitev partnerskega računa. Nadaljnja uporaba Programa se bo štela kot strinjanje s spremembami.
17.10 Odškodninska odgovornost
KOBRA BIKES 17.10.1 Pridružena družba in njene hčerinske družbe, direktorji, zaposleni in pridružene družbe odškoduje za vse zahtevke, stroške, škodo in sodne stroške, ki izhajajo iz malomarnosti, goljufije ali napačnega ravnanja pridružene družbe.
17.11 Elektronski podpis
KOBRA BIKES 17.11.1 Ta sporazum je elektronski sporazum, ki določa pravne pogoje sodelovanja v partnerskem programu. Z izpolnitvijo registracije se partner elektronsko strinja s pogoji tega sporazuma, ki ima enako pravno veljavnost kot lastnoročni podpis.
17.12 Zlorabe in goljufije
17.12.1 KOBRA si pridržuje pravico, da kadar koli preveri partnerski račun zaradi morebitnih goljufivih dejavnosti, med drugim zaradi lažnih napotitev, klikov ali transakcij.
17.12.2 Če se odkrije goljufija, bo partner takoj odstranjen iz Programa, zaslužene provizije bodo preklicane, KOBRA pa si pridržuje pravico do pravnih ukrepov.
17.13 Klavzula o prepovedi konkurence
KOBRA BIKES17.13.1 Partner ne sme promovirati podobnih ali konkurenčnih izdelkov, ki bi neposredno konkurirali . KOBRA BIKES KOBRA Če partner ugotovi, da partner promovira konkurenčne izdelke, si pridržuje pravico do takojšnje ukinitve partnerskega računa in preklica provizij.
17.14 Omejitve oglaševalskih kanalov
17.14.1 Partner ne sme promovirati KOBRA BIKES prek neetičnih ali prepovedanih oglaševalskih kanalov, med drugim prek spletnih strani z nezakonito vsebino ali vsebino za odrasle ali prek platform, ki lahko škodujejo ugledu družbe KOBRA .
17.14.2 Družba KOBRA BIKES si pridržuje pravico, da odobri ali zavrne oglaševanje na določenih oglaševalskih kanalih.
17.15 Najmanjše zahteve glede prometa
KOBRA 17.15.1 si pridržuje pravico, da partnerje oceni glede na količino ustvarjenega prometa in/ali prodaje. KOBRA Če partner v šestih mesecih ne izkaže večje aktivnosti, si pridržuje pravico, da prekine partnerski račun.
17.16 Geografske omejitve
KOBRA BIKES KOBRA KOBRA KOBRA 17.16.1 Partner lahko promovira le v regijah, kjer je prodaja izdelkov zakonita in kjer lahko podjetje uvede omejitve za promocijo v določenih državah ali regijah.
17.17 Konkurenčno pravo in direktive
17.17.1 Podružnica je dolžna upoštevati predpise konkurenčnega prava ter vsa ustrezna pravila in smernice regulativnih organov, kot sta Federal Trade Commission (FTC) v ZDA ali Authority Consumer & Market (ACM) na Nizozemskem, za pošteno oglaševanje in partnersko trženje.
17.18 Davčna odgovornost
KOBRA 17.18.1 Partner je odgovoren za izpolnjevanje vseh veljavnih davčnih obveznosti v zvezi s prejetimi provizijami. ne zadrži ali odvede davka v imenu partnerja, razen če to zahteva zakon.
17.19 Reševanje sporov
KOBRA 17.19.1 V primeru spora med partnerjem in Partnerjem v zvezi s Programom bosta obe stranki poskušali spor rešiti sporazumno. Če to ni mogoče, se spor predloži pristojnemu sodišču na Nizozemskem.
17.20 Omejitev odgovornosti
KOBRA BIKES 17.20.1 ni odgovoren za izgubo prihodkov ali provizij zaradi tehničnih težav, kot so izpad strežnika ali napake v sistemu sledenja partnerjev.
17.21 Kazenska klavzula
17.21.1 Če partner krši določbe teh splošnih pogojev, zlasti v zvezi z goljufivimi dejavnostmi (člen 17.12), kršitvijo pravic intelektualne lastnine (člen 17.4) ali promocijo KOBRA BIKES prek nepooblaščenih kanalov (člen 17.14), ima KOBRA pravico, da partnerju naloži globo. Ta globa znaša 2.500 EUR (dva tisoč petsto evrov) na kršitev na dan, brez poseganja v pravico KOBRA , da zahteva celotno odškodnino, če dejanska škoda presega znesek globe.
17.21.2 Kazen iz člena 17.21.1 zapade v plačilo, ne da bi bilo potrebno kakršno koli obvestilo o neizpolnitvi obveznosti, v trenutku, ko KOBRA ugotovi kršitev.
17.21.3 Poleg globe lahko KOBRA prekine sodelovanje s partnerjem in prekliče provizije, kot je opisano v členu 17.4, ter sproži pravne ukrepe za preprečitev ali izterjavo nadaljnje škode.
17.21.4 Partnerji so dolžni odpraviti vse kršitve v roku 10 delovnih dni. Če kršitev v tem roku ni odpravljena, lahko KOBRA naloži dodatno globo v višini 2.500 EUR na dan za vsak dan nadaljevanja kršitve.
Menedžment Kobra Bikes Na primer